Lavbudget reklame

Efter fremkomsten af online sælger websteder, shopping er blevet gjort så let, at det kan gøres inden for komfort i hjemmet. Online salg gav anledning til online-annoncering også kendt som iAdvertising, som viser sig for at være den bedste måde at nå et større publikum inden for en kort tid ved hjælp af færre penge.

Der er mange muligheder på internettet for at komme i gang. At skabe et websted og derefter placere dens link på forskellige hjemmesider er en af måder. Sider kan indgives til søgemaskiner efter anvender søgemaskine optimering teknikker. Websteder tilbyder forskellige betalingsmetoder. Nogle tager penge for blot at placere en annonce eller link på deres hjemmeside, nogle tager penge kun hvis en besøgende klikker på link eller hjemmeside og nogle tager penge kun hvis besøgende besøger et link og har købt noget eller benyttet nogle service. Der er muligheder for typen annonce blive placeret. Der er pop op-annoncer, bannerannoncer, tapet annoncer, høflig annoncer, videoannoncer, osv. Virksomheder med virkelig lavt budget kan sende mails til målrettet kunder.

Radiostationer tilbyder en god pris for at reklamere i ikke-peak tid. Komme i kontakt med den lokale station og prøve at bede om en rabat. Det samme gælder tv; de har endda en minimal mængde for reklametid under ikke-prime time, især efter midnat. Kontakte forskellige tv-station til at sammenligne priser.

Den ældgamle tradition for reklame i gule sider mapper er altid en succes. Alle virksomheder fra små til store registrere sig på de gule sider og har svoret at blive nydt godt af den. Folk kan se til kontakt numre, adresser og tjenesteydelser tilbydes direkte fra siderne.

Avisen er den næste bedste ting. Først analysere publikum skal målrettes efter aldersgruppe, køn og placering. Vælg den lokale avis og afsnit hvor annoncen skal placeres afhængigt af publikum skal målrettes. Classifieds afdeling af de lokale aviser har særlige tilbud, finde i detaljer om prisstruktur for størrelsen af reklamer, antallet af ord, skriftstørrelse, osv.

Design visitkort med nøjagtighed. Forsøge at medtage alle de vigtige oplysninger om virksomhed som navnet af virksomheden, hvor det er placeret, serviceydelser, arbejdstid, og kontaktoplysninger som fastnetnummer, celle nummer og person at blive kontaktet. Personlige visitkort er god måde at nå de gedigen kunders.

Andre måde at annoncere er at give præsentationer på dine produkter. Brochurer kan indsættes i præsentationen Businesspakke. Andre end ting som historien om virksomheden og årlige dog, kan endnu en gang visitkort være inkluderet i pakken. Distribuere nyhedsbreve med information om de nyeste tilbud og rabatter. Orienterende breve af en sidelængden og e-mails kan sendes også på en regelmæssig basis. Alt dette kan blive meget lettere ved at komme i kontakt med virksomheder, der kan give adresseliste over en bestemt lokalitet, og det kommer til en meget lille pris. Igen kan de gule sider indbringes for at få oplysninger om sådanne selskaber. Efter at få oplysninger komme i kontakt med selskabet at få en kopi af den seneste postliste. Forskellige selskaber opkræve forskellige priser

Ord i munden er også en god metode til reklame. Prøv voksende links i dit netværk og Deltag organisationer der beskæftiger sig med reklame som brancheforeninger og handelskammer. Aktiv deltagelse i arrangementer af disse organisationer hjælper i sidste ende at nå frem til mere antallet af mennesker.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Rul til toppen